Rahsia Kekal Muda dan sihat TERBONGKAR!!

 Ada pelbagai cara untuk mengekalkan kesihatan dan kekal kelihatan muda. Dengan mengambil pemakanan yang sihat iaitu makanan beralkali 80% dan makanan berasid 20%.   Makanan beralkali ialah buah-buahan dan sayur-sayuran sementara makanan berasid pula ialah daging, nasi, garam, gula,kuning telur, burger, maggie, makanan yang ditambah bahan pengawet dan sebagainya. Cara yang paling tidak ideal pula ialah melakukan pembedahan kosmetik, menggunakan alat solek, menggunakan krim pelembut muka dan kulit, padahal ianya cuma luaran sahaja tetapi bagaimana pula dengan dalaman tubuh kita?. baiklah teruskan bacaan kerana saya akan memberi jalan penyelesaiannya.


  Cara yang lain pula ialah sentiasa melakukan olahraga seperti, bermain bola, badminton, jogging, berbasikal dan pelbagai olahraga yang lain.

Tetapi berita buruknnya ialah sayur-sayuran, buah-buahan dan daging yang kita guna sekarang ini tidak lagi selamat terutama sekali yang dibeli daripada pasar atau kedai. Oleh itu adalah lebih baik kita menanam dan mengguna sayur-sayuran dan buah-buahan Organik.

 Tanaman Organik yang saya maksudkan ialah makanan yang tidak memerlukan racun serangga atau bahan penggalak tanaman, kerana racun serangga dan bahan penggalak tanaman mengakibatkan kesan sampingan terhadap kesihatan kita.

   Daging yang kita beli pula biasanya seperti ayam, Sebenarnya pada masa kini ayam disuntik dengan steroid untuk mempercepatkan pertumbuhan mereka supaya keperluan masyarakat ini dapat dipenuhi. Keperluan ini adalah tidak lain daripada keperluan untuk makanan. Ubat steroid ini disuntik bertujuan mempercepat tumbesaran, mengurangkan pembentukan lemak sebaliknya menggalakkan pertumbuhan daging.

  Jika anda mahu body secantik Sylvester Stallone, anda pun kenalah suntik steroid juga... tapi awasi kesan jangka panjang steroid!! Untuk pengetahuan anda, bukan ayam sahaja yang disuntik, tetapi haiwan lain seperti lembu, babi, kambing, itik, rusa pun mereka suntik juga... kalau dibandingkan ayam dan haiwan ternakan kampung itu lain cerita la...  Sebab ternakan kampung biasanya jarang mengggunakan suntikan.. BETUL TAK?? So selamat untuk dimakan.

    Senaman  dan olahraga juga turut memudaratkan kesihatan jika tidak tahu cara yang betul. Jika anda ingin memulakan olahraga atau senaman anda harus memulakan pemanasan badan terlebih dahulu seperti lari anak kecil selama 3 atau 5 minit, mengapa kita perlukan pemanasan badan ialah menggerakkan aliran darah ke semua bahagian tubuh badan kita, selepas itu baru anda berolah raga atau melakukan senaman. Anda juga harus memilih tempat yang bersih ketika bersenam atau olahraga, jauhi daripada lalu lalang kereta kerana asap kereta turut menyumbangkan pencemaran tubuh badan kita.

   Selain daripada makanan dan cara hidup yang aktif untuk mengekalkan kesihatan dan kemudaan tubuh. ada satu lagi cara yang paling POPULAR pada zaman sekarang iaitu mengambil makanan tambahan. Tetapi jangan salah pilih kerana ada juga makanan tambahan atau suplemen tambahan yang tidak mujarab malah memudaratkan kesihatan. Oleh itu sebagai pengguna yan bijak kita harus teliti tentang produk tertentu terlebih dahulu.

   Tetapi jangan pula salah anggap yang kesemua vitamin, makanan tambahan atau suplemen tambahan yang ditawarkan itu adalah membahayakan kesihatan. Apa yang penting produk itu telah ditapis oleh jabatan kesihatan dan diluluskan dengan mempunyai cop HALAL.

  Baiklah saya ingin memperkenalkan anda produk yang sangat diperlukan oleh manusia zaman sekarang iaitu produk K-LINK. K-LINK ialah syarikat hasil usaha anak tempatan Malaysia sendiri. Produk K-LINK telah menembusi pasaran antarabangsa iaitu melebihi daripada 50 buah negara. Setelah saya membuat penelitian K-LINK adalah Syarikat yang the BEST dan dipercayai. Tak percaya? sila teruskan bacaan, saya akan terangkan dan yakinkan anda kemudian.

 Sememangnya Jika dalaman tubuh kita di bersihkan maka secara luarannya pun akan menjadi bersih.
Cuba anda lihat gambar di bawah, sebab inilah mengapa saya kekal menggunakan produk K-LINK.






 Saya telah mengguna produk K-LINK sejak tahun 2006, hasilnnya kesihatan saya semakin berkualiti dan masalah seperti merokok, sembelit, penyakit kulit dan banyak lagi masalah kesihatan yang lain telah diatasi oleh K-LINK.

  Gambar di atas tidak di tambah special effect, tiada unsur hype atau menipu. Saya ingin sekali berkongsi produk K-LINK ini sebeb bukan sahaja menyehatkan malah mengatasi pelbagai masalah yang lain seperti , sembelit, jerawat, alahan, panas badan, membersihkan organ dalamn tubuh kita juga ianya produk berasaskan tumbuhan semula jadi.   Sebelum itu siapakah K-LINK? sila KLIK di sini >> K-LINK.COM


   Selain itu K-LINK juga pernah muncul di TV3 pengguna produk K-LINK bukan sahaja menyehatkan pengguna malah jika anda menjadi salah seorang daripada ahli usahawan K-LINK,  anda akan menjadi bakal pengusaha yang berjaya. Sila Lihat video di bawah


  







Produk K-LINK yang saya mulakan untuk memakai ialah produk K-Liquid Chlorophyll. Maklumat K-Link Klorofil klik di sini >> Klorofil K-Link

Maklumat Klorofil K-Link yang kedua sila klik di sini >> klorofil K-LINK international


               Apa kata pengguna produk K-LINK yang lain? sila klik testimoni produk K-LINK di
               sini >> Testimoni K-LINK


Untuk mengetahui produk rahsia saya yang lain  yang saya gunakan atau jika anda ingin menempah produk serta menjadi ahli K-LINK sila layari website kami di >> rahsiasehat17.com << Website kami juga mempunyai link untuk cara bagaimana hubungi kami dan kami sedia memberi bimbingan dan layanan yang sebaik mungkin.

Comments

Popular posts from this blog

bagaimana saya menjaga kesihatan dengan produk K-Link.