Antara Syarikat MLM tempatan yang paling hangat di Malaysia ialah K-LINK

 Adakah anda tahu syarikat MLM tempatan di Malaysia yang paling hangat sekarang ialah K-Link. Salah satu artikel Informasi mengenai syarikat MLM K-Link. 


               




    K-LINK INTERNATIONAL SDN. BHD. memulakan operasinya pada tahun 2000. Syarikat k-Link bermula dengan agak sederhana iaitu dengan menawarkan hanya beberapa produk sahaja kepada pengguna. Walaupun begitu, operasi K-Link International berjalan lancar dengan memberikan fokus pada produk yang bermutu dan berkualiti. Ianya ternyata membawa rahmat. Sejak dari hari pertama lagi, Syarikat k-Link mendapat sambutan yang menggalakkan daripada para pengguna.

   Setelah meletakkan dirinya di persada dunia jualan langsung, ianya cuma menunggu masa sebelum K-Link International mempamerkan keupayaannya. Lebih banyak produk baru dibawa masuk. Pengedar mula mendaftarkan diri dan dalam beberapa bulan sahaja, jumlah pengedar berada pada tahap yang memberangsangkan.

    Pada bulan pertamanya, pencapaian jualan syarikat cuma RM700,000, tetapi kini ianya mencecah lebih RM10 juta sebulan. Sama seperti bagi para usahawan yang mendaftarkan dirinya sebagai pengedar, Syarikat kami kini mempunyai lebih daripada seratus ribu ahli. Jumlah stokis dan stokis bergerak juga meningkat pada masa yang sama untuk menampung rangkaian perniagaan yang semakin membesar.

 Syarikat kami melihat pasaran ASEAN sebagai tapak pelancaran bagi dirinya untuk memasuki dan menawan pasaran Asia Pasifik dan seterusnya pasaran dunia. Setakat ini, kami telah berjaya menembusi pasaran Singapura, Brunei, Thailand, Indonesia, Filipina, India, Taiwan, Hong Kong, Australia dan banyak lagi.


      Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai syarikat K-Link sila Klik di sini >> http://www.k-link.com/malay/

                                         
     Syarikat K-Link ini pernah muncul di tv3 Malaysia sekitar tahun 2009. Sila lihat video review  youtube di bawah



   
K-Sistem _ Sistem Pembelajaran MLM _ K-Link International TV3 







Usahawan K-Link Bersama Abd. Kadir TV3 



Salah satu Produk K-Link yang banyak membantu saya dalam kesihatan ialah Produk K-Link Klorofil. Lihat di bawah bagaimana ia membantu saya dalam kesihatan

 sebelum                 selepas

produk yang saya gunakan ialah produk Klorofil K-Link. setelah memakai produk ini saya telah mendapat pelbagai manfaat kesihatan. Dan produk ini juga telah banyak mengubahkan gaya hidup sihat saya. Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai produk ini anda boleh klik di sini >> http://www.k-link.com/malay/products/health_drink/k_liquid_chlorophyll/


Jika anda ingin mengetahui testimoni dan manfaat  mengenai produk ini sila klik di sini >> kembali_muda_dalam_masa_90_hari_dan_kekal_sihat_dengan_cara_yang_selamat_dan_berkesan


Saya telah menggunakan produk-produk K-Link ini sejak tahun 2006. Memang terbukti produk K-Link ini sangat berkualiti. Mari Kita lihat mengenai testimoni-testimoni pengguna K-Link yang lain. Klik di sini >> http://rahsiasehat17.com/testimoni


oleh itu saya sangat ingin berkongsi mengenai pengalaman saya ini. Ini adalah pengalaman yang sangat bermanfaat untuk kesihatan pada kita semua. Pada saya jika saya tidak berkongsi mengenai pengalaman kesihatan saya, ianya membuatkan saya, diri saya adalah seorang yang penting diri sendiri(selfish).

Saya ingin ulangi sekali lagi, produk klorofil K-Link ini membantu kita untuk membuang Toksin/Racun dalam tubuh kita. Anda pasti tak sedari yang tubuh kita ini sebenarnnya dimasuki  banyak toksin. Anda faham maksud saya?.. Toksin iu terdiri daripada pencemaran udara, air, makanan dan banyak lagi. Jika anda ingin mengetahui 101 penyebab toksin berkumpul di dalam badan kita sila layari website saya yang lain, sila klik di sini >> http://rahsiasehat17.com/

Jika anda ingin mengetahui lebih banyak informasi kesihatan yang berguna dalam setiap hari sila layari facebook page kami di Sihat Room klik di sini >> https://www.facebook.com/pages/Sihat-Room/651847541509082

Atau jika anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai saya sila klik FB saya di sini >> https://www.facebook.com/motivasi.klink





Comments

Popular posts from this blog

bagaimana saya menjaga kesihatan dengan produk K-Link.